Apie mus

„SimpleApprove“ – tai „DocLogix“ įmonės sukurtas produktas, kuris didina organizacijos lankstumą, mobilumą ir efektyvumą. Debesų technologijų pagrindu sukurtame Personalo dokumentų tvirtinimo portale jūs galėsite lengvai užpildyti, peržiūrėti ir tvirtinti visus darbuotojų nebuvimo darbe prašymus iš bet kurio mobiliojo įrenginio, bet kurios pasaulio vietos ir bet kuriuo paros metu.

Daugiau kaip 15 metų dirbdami personalo dokumentų valdymo srityje pastebėjome, kad diegtis modernias dokumentų ir procesų valdymo sistemas yra efektyvu tik turint didesnį darbuotojų skaičių. Tačiau kiekviena organizacija, nepriklausomai nuo jos dydžio, turi tuos pačius personalo dokumentų valdymo procesus: kiekvienoje organizacijoje darbuotojai atostogauja, naudojasi „tėvadienių/mamadienių“ lengvatomis, vyksta į komandiruotes ir kt.  Dėl šios priežasties sukūrėme šį sprendimą, leidžiantį efektyviai valdyti personalo dokumentų procesus nepriklausomai nuo organizacijos dydžio ir svarbiausia – už patrauklią kainą, suteikiant galimybę sprendimu pradėti naudotis jau šiandien.

Registruokitės  Plačiau apie „SimpleApprove (.ppsx)

Apie „DocLogix“
„DocLogix“ yra vienintelė šalies bendrovė, kuri specializuojasi išimtinai dokumentų ir procesų valdymo sistemų kūrimo ir diegimo srityje. Įmonės produktus naudoja per 350 verslo įmonių bei valstybinių institucijų įvairiose šalyse, iš viso yra per 70 tūkst. vartotojų. Įmonė, veiklą Lietuvoje pradėjusi prieš 15 metų, per partnerius savo produktą platina 13-oje šalių. Produktas yra pelnęs daugybę apdovanojimų, tarp jų ir geriausio dokumentų ir procesų valdymo sprendimo Europoje vardą  ir progresyviausios dokumentų valdymo sistemos pasaulyje  pripažinimą 2016m.

www.doclogix.com
sales@doclogix.com

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Aš sutinku” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „Simpleapprove” Privatumo politikoje.