Personalo darbuotojams

Personalo skyriaus darbuotojams tenka nelengva užduotis suvaldyti nesibaigiantį dokumentų srautą, laiku atsakyti į darbuotojų užklausas, apmokyti naujus darbuotojus ir dar pasirūpinti, kad visas personalas tinkamai susipažintų su vidinėmis įmonės tvarkomis bei dokumentais. Perduokite dalį su personalo valdymu susijusių darbų „SimpleApprove“ Personalo dokumentų tvirtinimo portalui ir taip sutaupykite iki 40 % savo laiko!

„SimpleApprove“ nauda personalo skyriui

  • Portale galėsite patogiai tvirtinti, keisti ir saugoti darbuotojų prašymus.
  • Portale jūs galėsite susieti skirtingus dokumentus. Pavyzdžiui, darbuotojo prašymą kompensuoti išlaidas ir jo parengtą išlaidų ataskaitą.
  • Iš anksto sukurti prašymų šablonai padės užtikrinti 100 % įstatymų ir vidinių įmonės tvarkų laikymąsi.
  • Visus su personalo valdymu susijusius dokumentus pasieksite 24/7.
  • Reikalingus dokumentus surasite per keletą sekundžių.
  • Galėsite filtruoti dokumentus pagal tokius kriterijus kaip data, darbuotojo asmens duomenys, darbuotojų pareigos ir kt.
  • Papildomą informaciją apie prašymus, paaiškinimus ar siūlymus pakeitimams galėsite pateikti komentarų skiltyje.
  • Personalo savitarnos aplikacijoje lengvai susikursite efektyvią ir tinkamą susipažinimo su naujais įsakymais tvarką.
  • Atėjus naujai užduočiai, gausite automatinį pranešimą iš portalo.
  • Pagerinsite komunikaciją tarp Personalo skyriaus ir įmonės darbuotojų.
Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „Simpleapprove” Privatumo politikoje.