Vadovams

Jūsų kasdienybė – tai susitikimai su klientais, verslo partneriais, komandiruotės ir konferencijos. Laukimas kabinete tik tam, kad pasirašytumėte dokumentus, kai jie yra paruošiami, gali tapti dideliu trukdžiu jūsų darbotvarkėje. Personalo dokumentų tvirtinimo portalas į jūsų darbą įneš daugiau lankstumo: dokumentus galėsite patvirtinti bet kada, nepriklausomai nuo savo buvimo vietos. O daugybinio dokumentų tvirtinimo funkcija padės sutaupyti nemažai laiko. Be to, jūs galėsite kontroliuoti prieigą prie savo ir savo pavaldinių dokumentų.

Patogus būdas tvirtinti darbuotojų dokumentus leis:

  • Patvirtinti dokumentus.
  • Atmesti dokumentus ir komentaro skiltyje parašyti atmetimo priežastį.
  • Paprašyti papildomų duomenų, komentarų.
  • Nukreipti ir įtraukti papildomus tvirtintojus.
  • Tvirtinti daug dokumentų vienu metu.
  • Tvirtinti dokumentus nesant biure per bet kurį mobilų įrenginį.

Galėsite lengvai peržiūrėti darbuotojų:

  • prašymus, įsakymus.
  • mokymosi medžiagą, sertifikatus.
  • atsiskaitymus su darbuotoju.
  • priskirtus vidinius įmonės dokumentus ir tvarkas.
  • ir kt.

Nebuvimo darbe kalendorius suteiks galimybę:

  • Planuoti žmogiškųjų resursų darbo apkrovas.
  • Peržiūrėti pavaldinių planuojamas atostogas ir kitus nebuvimo darbo vietoje atvejus.
  • Tvirtinant atostogų prašymus, numatyti, kad vienu metu neišvyktų svarbiausi projektus valdantys darbuotojai.
Nebuvimo darbe kalendorius
Mobili prieiga prie Personalo

Mobili prieiga prie Personalo dokumentų tvirtinimo portalo suteiks galimybę:

  • Tvirtinti visus dokumentus, nesant darbo vietoje.
  • Atlikti veiksmus iš bet kurio mobilaus įrenginio – išmaniojo telefono, nešiojamo kompiuterio ar planšetės.
  • Patogiai susipažinti su informacija, nes portalas prisitaikys prie įrenginio parametrų.
Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Aš sutinku” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „Simpleapprove” Privatumo politikoje.