Jūsų kasdienybė – tai susitikimai su klientais, verslo partneriais, komandiruotės ir konferencijos. Laukimas kabinete tik tam, kad pasirašytumėte dokumentus, kai jie yra paruošiami, gali tapti dideliu trukdžiu jūsų darbotvarkėje. Personalo dokumentų tvirtinimo portalas į Jūsų darbą įneš daugiau lankstumo: dokumentus galėsite patvirtinti bet kada, nepriklausomai nuo savo buvimo vietos. O daugybinio dokumentų tvirtinimo funkcija padės sutaupyti nemažai laiko. Be to, Jūs galėsite kontroliuoti prieigą prie savo ir savo pavaldinių dokumentų.
Patogus būdas tvirtinti darbuotojų dokumentus leis:
- Patvirtinti dokumentus.
- Atmesti dokumentus ir komentaro skiltyje parašyti atmetimo priežastį.
- Paprašyti papildomų duomenų, komentarų.
- Nukreipti ir įtraukti papildomus tvirtintojus.
- Tvirtinti daug dokumentų vienu metu.
- Tvirtinti dokumentus nesant biure per bet kurį mobilų įrenginį.
Galėsite lengvai peržiūrėti darbuotojų:
- prašymus, įsakymus.
- mokymosi medžiagą, sertifikatus.
- atsiskaitymus su darbuotoju.
- priskirtus vidinius įmonės dokumentus ir tvarkas.
- ir kt.
Mobili prieiga prie Personalo dokumentų tvirtinimo portalo suteiks galimybę:
- Tvirtinti visus dokumentus, nesant darbo vietoje.
- Atlikti veiksmus iš bet kurio mobilaus įrenginio – išmaniojo telefono, nešiojamo kompiuterio ar planšetės.
- Patogiai susipažinti su informacija, nes portalas prisitaikys prie įrenginio parametrų.